Neuhaus- Historia

1

1857

Początek historii…

Jean Neuhaus przeprowadza się do Brukselii i otwiera aptekę w prestiżowej Galerie de la Reine. Tam otacza leki czekoladą, aby były łatwiej przyswajalne.

2

1912

Wynalezienie “pralinki”

Jean Neuhaus Jr. rozszerza pomysł dziadka, zastępując lekarstwo słodkim nadzieniem, tworząc w ten sposób pierwszą nadziewaną czekoladkę. Swój wynalazek nazywa pralinką”, która staje się natychmiastowym sukcesem!

3

1915

“Ballotin”

Louise Agostini, żona Jean Neuhaus, projektuje eleganckie pudełko, w którym czekoladki atrakcyjnie się prezentują. To opakowanie, zwane „ballotin”, zmienia czekoladę w elegancki podarunek .

4

1937

Ponadczasowa klasyka

Powstały czekoladki Bonbon 13i „Astrid”  i stały się prawdziwymi klasykami wśród produktów Neuhaus. Dziś, prawie 80 lat później, wciąż wykonane według oryginalnych receptur.

5

1958

Gwiazdy Światowej Wystawy Expo


Neuhaus wprowadza Caprice” i „Tentation” podczas Światowej Wystawy w Brukseli. Te wyrafinowane czekoladki wykonane z nugatowego ciasteczka wypełnionego kremem na bazie świeżej śmietany lub genażem i oblane czekoladą Neuhaus, wykonana według specjalnej receptury Neuhaus. Te czekoladki pozostają ikonami Neuhaus  do dziś.

6

1960

Królewskie kreacje

W roku 1959 i 1960, w Belgii obchodzono wesela księcia Alberta z Paolą oraz Króla Baudouin z Fabiolą. Z tej okazji, Neuhaus stworzył 4 nowe czekoladki nazwane królewskimi  imionami : Baudouin„, „Fabiola„, „Albert” i „Paola”.

WARRANT

2000

Wyróżnienie

Neuhaus od wielu lat jest liderem na rynku luksusowych belgijskich pralin dzięki niezrównanej jakość, dzięki czemu otrzymał „Royal Warrant of Appointment”, który jest przyznawany firmą mających wyłączność na dostarczanie produktów na Dwór Królewski.

 

 

7

2004

Nowy styl

Neuhaus ulega transformacji. Butiki otrzymują wspaniały, nowy wygląd z charakterystyczną paletą kolorów: ciepły czerwony koral i elegancki kasztanowy.

8

Dziś/ Today

Luksusowa belgijska czekolada

Neuhaus jest liderem na rynku wśród ekskluzywnej belgijskiej czekolady. Strategia firmy koncentruje się na międzynarodowym rozwoju, achocolatier” ma obecnie ponad 1500 punktów sprzedaży w ponad 50 krajach- teraz również w Polsce. Jest to jedna z niewielu firm produkujących czekoladę wciąż w Belgii.